12de Midweektocht CSC Lierde


Woensdag namiddag vrij, er moest nog aan mijn auto gewerkt worden door mijn stiefvader en tegelijkertijd was er een wandeling in de gemeente waar ik het grootste deel van mijn jeugd gewoond heb. Dus waarom niet de twee combineren?

Mama die een paar weken geleden geopereerd is en mijn stiefvader gingen ook mee, dus voor de kortste tocht gekozen.


De startplaats was in de Sint-Jans feestzaal, waar we al redelijk wat verjaardagen en zo gevierd hadden over de jaren heen. De tocht nam ons mee door heel wat landelijke stukken en veldwegen.







Nicky mocht ook mee...






Hier besloten mama en Claude om een stuk af te snijden en terug naar huis te wandelen. Ik ging verder en kreeg Nicky mee, die het niet echt zag zitten om met mij te wandelen. Ze is het dan ook niet echt gewend om met iemand anders dan mijn stiefvader te wandelen. En luisteren naar mij dat deed ze al zeker niet, dus de riem mocht niet los.



We liepen een stuk mee met de spoorweg.






Dit huis herinnerde ik mij vooral erg vervallen... het ziet er nu een heel stuk beter uit.



De achterkant van de gemeenteloods...



Vlindertjes...









Hier was vroeger een naaifabriekje.


De kerk van Hemelveerdegem.





Hemels Hemelveerdegem



We waren gestart met wat regen maar gelukkig is het droog gebleven. Er was wel een sterke wind waardoor een aantal borden kapot gewaaid waren. De stukken heb ik dan maar meegenomen en aan de organisatie terug afgegeven.

12e Midweektocht
CSC Lierde
Tocht gekozen: 7 km (6,7 km, afgerond voor IVV-boekje naar 7)

Totaal aantal km: 78,3



1 opmerking: